söndag 5 februari 2012

Phi Phi

Hej,
jag har varit på Phi Phi mamma tog inte med datorn så jag har inte kunnat skrivit nåt.
Vi snorklade på dagen, (läskigt med fiskar)

Vi var på en eld show på kvällen , Mamma och pappa hade sett den förut men som tur var så var det lite annorlunda 
den här gången.  
Vi har problem med att lägga in bilder för tillfället försöker igen senare=)

När vi var på Phi Phi hamnade vi på ett skit hotell och då så bytte vi hotell. På det nya hotellet så var poolen nära, det var jättestor pool och vi hade jättekul där.



3 kommentarer:

  1. hej phiphi bruden bra att ni hittade ett fint hotel var det lika läskigt att snorkla som med mig eller värre har du hittat några fina snäckor morfar hälsar alla jag med kram saknar dig
    MORMOR

    SvaraRadera
  2. hej, det var lika läskigt som med dig.
    vi har hittat fina snäckor
    Jag saknar dig också hälsa morfar tillbaka

    SvaraRadera
  3. va fin blogg du har gjort Tindra från Fanny

    SvaraRadera